diumenge, 6 de juliol del 2008

L'espanyolisme violent i prepotent es fa sentir als Països Catalans

Clicant aquí veureu perquè els mitjans de comunicació d'obediència espanyola (TV3?) oculten determinades dades que poden posar en dubte la filiació únicament esportiva dels seguidors de la selecció espanyola de futbol, que ara fa una setmana van esclatar en celebració després del triomf a l'Eurocopa 2008. Els seguidors espanyolistes van inundar els carrers dels Països Catalans, i en les celebracions era habitual i freqüent l'exaltació dels valors patriòtics-imperials espanyols, amb símbols feixistes inclosos.

Bé, per part meva només puc dir que jo no he celebrat la victòria dels espanyols en l'Eurocopa, bàsicament perquè no sóc espanyol i perquè no m'agrada el futbol, però també necessito expressar que en tot cas els espanyols tenen dret a celebrar les seves victòries esportives si així ho desitgen. I espero que els catalans i catalanes tinguem l'oportunitat de fer el mateix en properes edicions de l'Eurocopa, bé, em refereixo a aquells que els agradi el futbol; no és el meu cas.