divendres, 21 de gener del 2011

La dignitat d'un poble

Quan en tinc l'oportunitat, reivindico amb força i orgull les meves arrels saltenques. Haber viscut 17 anys en un municipi acaronat pel Ter no deixa indiferent, m'hi sento vinculat, hi tinc amics i fins fa poc família. Tot el que està passant a Salt és del meu interès, com a saltenc de cor.

Però també trobo que Salt necessita el suport no només de la gent que hi viu ( sigui del color que sigui) sinó que Girona i els municipis veïns haurien de manifestar públicament el seu suport a aquesta vila. Els habitants de Salt i la  convivència del poble es mereix la solidaritat dels municipis veïns, de les seves entitats, col·lectius, institucions.

Espero que l'Ajuntament de Girona, la casa de la vila de la meva ciutat, expressi aquest suport i solidaritat amb una mica més d'entusiasme que el mostrat fins ara.

Des d'aquestes ratlles dono tot el meu suport a Salt, i molt especialment a la gent d'Independents per Salt, que estan treballant intensament per refer la unitat civil al Poble. La convivència és cosa de tots i totes.