divendres, 19 de juliol del 2019

Pedres i boira

Em fa molta il·lusió presentar-vos la meva primera novel·la: Pedres i boira.

La novel·la va ser presentada a Girona el  27 de setembre al bar El Doll de la Pujada de Sant Feliu. Posteiorment i el 24 d'octubre la vam tornar a presentar a la sala la Carbonera. Ambdós llocs tenen la particularitat de que son indrets on hi transcorren algunes de les històries que integren la novel·la. 

Hem anat fent presentacions per la ciutat, a l'Ateneu 24 de juny, al casal Independentista El Forn i properament ho farem al Centre Cívic de Sant Narcís. Haig de dir que per mi és un goig poder presentar aquesta novel·la pels diferents barris de la meva ciutat. Quan vaig decidir escriure una novel·la ho vaig fer impel·lit per una força irresistible que m'impel·lia  a explicar històries de persones comunes i anònimes que  no surten enlloc. 

I això és Pedres i boira, la cara B de Girona, la Girona alternativa, la Girona que no surt a les guies turístiques, la Girona de la gent que no arriba a finals de mes, la Girona que lluita, que s'enfronta a desnonaments, a les forces d'ocupació, a desenganys amorosos, a les penúries de la vida. Una Girona especial i real que està amagada però ben viva enmig dels racons del Barri Vell, entre pedres i boira. 

Ha estat un moment excepcional de la meva vida escriure Pedres i boira, he gaudit a fons relatant històries i reflexionant a través de la paraula escrita. Escriure i reflexionar, és un cant a la vida i amb Pedres i boira hem fet un cant al Barri Vell de Girona que tant estimo. 

De ben segur que sns trobarem passejant entre les pedres i la boira de Girona!