dimecres, 7 de desembre del 2011

La Constitució m'ha impedit accedir a la casa del poble

Aquest dimarts 6 de desembre, jo mateix, com a portaveu i representant del grup municipal de la CUP a l'Ajuntament de Girona he intentat accedir a l'interior de l'Ajuntament de Girona, amb la finalitat de desenvolupar una jornada laboral i d'avançar feina relacionada amb les tasques diàries del nostre grup municipal. La policia local m'ha notificat que tenia instruccions precises d'impedir la meva entrada a l'edifici consistorial i m'ha "aconsellat" que faci festa.

Reconec que m'ha sobtat la resposta dels agents de la policia local, si bé intuïa que no seria tan senzill trencar la legalitat que fixa el dia 6 de desembre com d'obligada festa laboral a l'Ajuntament de Girona.

Però que de nou ens hàgim estavellat contra una constitució que ens sotmet des de fa 33 anys no ens farà recular ni un mil·límetre en la nostra lluita diària per la llibertat d'un poble. L'any vinent ho tornarem a provar, i durant tot aquest farem campanya i pedagogia perquè siguem centenars els electes que l'any vinent desacatem la Constitució espanyola de 1978 i fem del dia 6 de desembre una diada de desobediència, per la llibertat dels Països Catalans!

2 comentaris:

Xavier ha dit...

Quan encara treballava la majoria d'anys anava a treballar. Ànim i endavant! Segur que ho aconseguirem!

guadal ha dit...

És molt greu que un regidor en un moment determinat no ptingui dret d'accedir al seu despatx..., els regidors de l'equip de govern també ttenen el pas barrat ? , en un dia festiu qualsevol un regidor no pot accedir al seu despatx a cercar unes notes ? , l'alcalde no pot accedir al seu despatx un diumenge ? . Si és així en haurem de queixar que hi han regidors i alcalde que es deixen les llums enceses.., no ? . bé hi ha treballadors municipals que tenen accés per qüestions de feina , ....
A on és el dret a l’accés del lloc del treball que sempre reclamen quan hi ha vagues ? .
Jo diria que de manera subtil anem a un sistema neofeixista ..., per molt independentiste que en vulgui fer creure aquest vailet que dirigeix la ciutat...,
Despeses absurdes
Polítiques partidistes oblidant la ciutat
Reclamació d’esforços a l gent i desprès ens ho passem pel forro
Joc constants de demagògies .....